Front Office

Cum funcționează

Formare

Personalul nostru este specializat în asistența clienților și, dacă este necesar, este instruit cu privire la aspectele tehnice ale afacerii tale.

Asistență

Servicii de Customer Care, Customer Service și Customer Satisfaction care vizează gestionarea imediată a solicitărilor clienților sau trimiterea de rapoarte și tichete către departamentele relevante.

Welcome Call

Contactăm clienții nou contractați pentru a le da bun venit în compania ta. La cerere, verificăm contractualizarea efectivă a noilor clienți.

Secretariat

Răspundem apelurilor tale notând toate solicitările și informațiile și apoi ți le transmitem într-un mod structurat și în ordinea urgenței/importanței.

Management

Gestionăm numărul gratuit și/sau numerele pentru rapoarte și solicitări de asistență, oferind clienților informații de bază.

Serviciile noastre de Front-Office îți permit să profiți la maximum de fiecare contact cu clienții tăi. Personalul nostru este specializat în stabilirea de relații eficiente cu clienții cu scopul de a crește loialitatea și gradul de conștientizare a brandului tău.

Avantaje

Ieftin

Plătești doar pentru resursele de care ai nevoie cu adevărat, când ai nevoie de ele și poți gestiona cu ușurință orele de vârf și sezonalitatea.

De încredere

Funcționare garantată în fiecare zi, fără întreruperi de sărbători, boli și permise. De asemenea, folosim protocoale de criptare și sisteme de backup extrem de eficiente și sigure.

Simplu

Vei avea întotdeauna un singur interlocutor pentru toate activitățile tale și vei putea monitoriza performanța și rezultatele în timp real.