Back Office

Cum funcționează

Analiză

Unul dintre profesioniștii noștri îți va colecta nevoile și conveni cu tine planul de activitate. Vei avea întotdeauna un singur interlocutor pentru toate activitățile tale și vei putea monitoriza performanța și rezultatele în timp real.

Pregătire

Selectăm și pregătim cele mai potrivite resurse profesionale pentru nevoile tale și pregătim infrastructurile tehnologice și de comunicații.

Desfășurare

Desfășurăm activitățile prevăzute de proiect în strânsă colaborare cu personalul companiei tale, raportându-ți zilnic orele lucrate și rezultatele obținute.

Flexibilitate

Contactând persoana de contact, vei putea crește sau micșora programul de lucru, vei putea modifica orele și activitățile sau solicita orice alte modificări.

Sectoare

Poți activa resurse de back-office pentru orice tip de activitate care se poate desfășura la terminal: introducere date, contabilitate, introducere comenzi, programare și dezvoltare web, monitorizare email și multe altele.

Soluțiile de Backoffice Easy Communication includ toate activitățile de birou care pot fi desfășurate cu un computer: de la gestionarea comenzilor și a facturilor la scanarea și arhivarea documentelor, de la contabilitate la controlul de gestiune și multe altele. Personalul nostru este specializat în acest sector și poate folosi atât software-ul nostru, cât și software-ul din compania ta.

Avantaje

Ieftin

Plătești la prețuri competitive doar pentru resursele de care ai nevoie cu adevărat și doar atunci când ai nevoie de ele

Flexibil

Poți gestiona vârfurile de lucru, sezonalitatea și indisponibilitatea în timp real

De încredere

Operativitate deplină garantată, fără întreruperi din cauza vacanțelor, a bolilor și a permiselor